Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2006 14:41 - Янтра по Великден
Автор: sparky Категория: Туризъм   
Прочетен: 835 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.07.2006 14:45


Има едно малко село, на около 250 километра от София, където ходя много рядко, но винаги се завръщам като след дълго пътуване.
image



Тагове:   Янтра,   Великден,


Гласувай:
0




1. анонимен - Много добре! И?
06.10.2006 01:08
Здравей, Sparky!
Невероятно е на колко много места може да те срещне човек! :-)
Чудесна е идеята да подхванеш свой собствен блог! Обаче хванеш ли се веднъж на хорото..., нали знаеш? :-) Трябва да имаш волята (и времето, разбира се!) да пишеш редовно в него! Иначе цялата идея се обезсмисля...
Харесва ми и категорията, под която си решила да го регистрираш! Ако обещаеш да го обновяваш от време на време, аз от своя страна ще ти обещая да правя коментари, когато мога.
Чудесна снимка, между другото!
Откога си мечтая да ми разкажеш за Янтра! И така?..
Моля те, заведи ме на виртуална разходка в тази приказна земя!

Yours, Flame
цитирай
2. анонимен - Един месец след първия ми
06.11.2006 20:58
Един месец след първия ми коментар се завръщам пак в твоя "блог"... Самотно е това място. Никой никога не пише в него... Сиротинката! Само вятърът свири в клоните на оголялата гора. Дори хайдутите се прибраха на топло по къщята си - при своите невести и челяд. А старият Балкан позамята на раменете си овчия кожух и пак потъва в зимната си дрямка. Дълга ще е тази зима... Над главата му прехвърчат вече първите снежинки и се полепят по рунтавия му калпак...
И все пак вярвам, че някой ден ще намериш време да продължиш! Може да е чак по следващия Великден, може и да е доста по-късно, но съм сигурен, че ще дойде деня, в който ще си спомниш какво си оставила тук и ще поискаш да го съживиш...
Моля те, не ме разочаровай този път!
Същият Flame
цитирай
3. almostanonymos - Пет месеца по-късно...
09.04.2007 08:57
По Великден. Празнично и светло е. Отново. Пукнала е пролет. И гората своята зелена риза е облякла. Звънът на далечни стада поели нагоре по рътлините, покрити с прясна паша, се смесва с тържествения екот на селската камбанария. Христос воскресе, Sparky! Во истине воскресе!

Виждам как с кошничка пълна с най-пъстро боядисани яйца нагазваш в росната, хладна трева... Тръгваш по поляната... Слизаш надолу към реката... Сестра на "самодивите в бяла премена". Къде отиваш? Остани!!!

Този блог има нужда от теб, не разбираш ли? Аз имам нужда от теб. И от твоите думи. От нежния шепот на устните ти. От изящния жест на ръката ти... Върни се, за бога!

Моля те!
Същият Flame
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sparky
Категория: Туризъм
Прочетен: 9538
Постинги: 1
Коментари: 3
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930